|
|
|
вино - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вино, зеленчуци и малко месо рецепта за дълголетие 24.06.2009, vestnik24.com Дълго време се считаше, че средиземноморската диета е перфектната рецепта за дълголетие, но ново проучване показва, че не всички храни, включени в нея, имат еднакво полезно...
Тагове: храни, зеленчуци, проучване, диета, вино, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вино, зеленчуци и малко месо - тайната на дълголетието 26.06.2009, actualno.com Екипът на проф. Димитриос Трихопулос от Харвардския институт по обществено здравеопазване стигна до извода, че изпиването на една-две чаши вино дневно, изяждането на големи количества плодове, зеленчуци, ядки и зехтин...
Тагове: големи количества, дейли телеграф, зеленчуци, здравеопазване, вино, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|