|
|
|
големи количества - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
Пиенето на големи количества кола може да доведе до парализа 20.05.2009, vestnik24.com Пиенето на големи количества кола може да причини проблеми с мускулите, нередовен сърдечен ритъм и дори парализа, предупреждават експерти, цитирани от АФП....
Тагове: парализа, големи количества, кола, проблеми с мускулите, сърдечен ритъм, рали, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хубава кожа с помоща на диета 19.06.2009, zdravno.com Полезно е да поръсвате салатата с ленено семе ( 1 кафеена лъжичка на ден в продължение на месец),което е богато на Омега-3 мастни киселини, които са необходими за баланса на епидермиса.
Набавете си достатъчно витамин С –...
Тагове: диета, жени, кали, плод, полезно, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вино, зеленчуци и малко месо - тайната на дълголетието 26.06.2009, actualno.com Екипът на проф. Димитриос Трихопулос от Харвардския институт по обществено здравеопазване стигна до извода, че изпиването на една-две чаши вино дневно, изяждането на големи количества плодове, зеленчуци, ядки и зехтин...
Тагове: големи количества, дейли телеграф, зеленчуци, здравеопазване, вино, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Консумацията на млечни продукти в ранна възраст удължава живота 28.07.2009, actualno.com За децата, които консумират големи количества млечни продукти като мляко и сирене, шансът да живеят по-дълго е по-голям, съобщи Би Би Си, позовавайки се на резултатите от британско изследване. 4374 деца, родени през 30-те...
Тагове: би би си, млечни продукти, за децата, големи количества, през, родени, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Червеното вино полезно срещу тежки инфекции 02.08.2009, vestnik24.com Екип от учени от уноверситета в Глазгоу, Шотландия, съобщи, че е открил антиоксидант, съдържащ се в големи количества в червеното вино, позволяващ да се предотвратят инфекции, които могат да се превърнат в сепсис,...
Тагове: големи количества, шотландия, червеното, тежки, големи, полезно, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Червеното вино помага срещу сериозни инфекции 03.08.2009, actualno.com Антиоксидантът ресвератрол, който се съдържа в ципата на зърната грозде и в по-големи количества в червеното вино, отколкото в бялото, позволява да се предотвратят инфекции, които могат да прераснат в сепсис.
Смята се,...
Тагове: червеното, мишки, по-големи, борбата, вино, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пуканките са страшно вредни! 10.08.2009, actualno.com Пуканките, които се предлагат в киносалоните, представляват сериозна заплаха за здравето на децата, тъй като съдържат големи количества сол.
Малък пакет пуканки съдържа повече сол от препоръчителната дневна доза за...
Тагове: големи количества, доза, сериозна, голям, страшно, здравето, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
За здраво сърце - мляко и млечни продукти 20.08.2009, zdravno.com Изследване установи, че хората, които са консумирали по-големи количества мляко и млечни продукти в детството си, живеят по-дълго и са по-здрави. Резултатите от проучването са съобщени от ВВС.
Специалисти от...
Тагове: здраво сърце, млечни продукти, здравословното състояние, родени, през, детството, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Какви вредни вещества се съдържат в някои хранителни продукти 21.08.2009, zdrave.bg Често естественото ниво на токсини в плодовете и зеленчуците е по-високо, отколкото в продуктите, произвеждани по заводски път. Тези естествени токсини могат да бъдат причина за редица заболявания (дори и ракови),...
Тагове: големи количества, трябва да, хранителни продукти, често, големи, ниво, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|