забавя стареенето - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
Откриха белтък, който с помощта на диета забавя стареенето 25.05.2009, vestnik24.com Белтък, играеш важна роля в процеса на образуване на туморите, кислородния метаболизъм и възпалителните реакции в човешкия организъм, също така участва и в процесите, благодарение на които ограничението на храненето...
Тагове: белтък, диета, забавя стареенето, туморите, метаболизъм, човешкия организъм, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Диета с по-малко калории забавя стареенето 10.07.2009, actualno.com Ограничаването на калориите с една трета забавя стареенето и намалява болестите, показа 20-годишно изследване с маймуни.
Това е първото доказателство, че намаляването на калориите забавя болестите, свързани със...
Тагове: забавя стареенето, една, трябва, доказателство, мишки, намалява, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хапче подмладява мускулите 01.10.2009, actualno.com Подмладяването на стареещите мускули един ден ще е толкова лесно, колкото взимането на хапче, твърдят учени, цитирани от в. "Дейли мейл", цитиран от БТА.
Американски и датски учени са изследвали способността на...
Тагове: забавя стареенето, дейли мейл, толкова, мейл, течение, лесно, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вегетарианска нискобелтъчна диета удължава живота 03.12.2009, actualno.com Британски учени откриха, че вегетарианска нискобелтъчна диета забавя стареенето и удължава живота, съобщи БТА, цитирайки в. "Дейли телеграф". Отдавна е известно, че приемането на 60% от нормалния брой калории може да...
Тагове: забавя стареенето, на живота, дейли телеграф, брой, британски, ефект, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Богати на магнезий храни за ум 01.02.2010, zdrave.log.bg
Спанакът и броколито, които са изключително богати на магнезий, засилват дейността на мозъка и силата паметта, твърдят китайски учени, цитирани от БТА.
Екипът на проф. Госун Лю от университета Синхуа в Пекин е...
Тагове: полезна, паметта, мозъка, силата, богати, количество, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Избери плодова диета според вкуса си 26.05.2010, actualno.com Плодовите диети се съчетават идеално с горещината, отпуската и пътуването на море. Любителите на плодовете могат да проявят своята фантазия в изготвянето на различни плодови салати, коктейли, желета, мусове и сокове. 1...
Тагове: фолиева киселина, на море, трябва да, минерална вода, парче, през, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Червеното вино забавя стареенето на сърцето 04.06.2010, actualno.com Натурална съставка, която присъства в червеното вино, предпазва сърцето и забавя процесите на стареене в него. Това показват резултатите от проведено в САЩ изследване, цитирани от...
Тагове: забавя стареенето, сащ, предпазва, червеното, него, ройтерс, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Винотерапията забавя стареенето на кожата 22.06.2010, hapcheto.com/ Консумацията на вино, естествено в умерени количества, е полезно за организма, но виното е полезно конкретно и за кожата. Винотерапията е името, дадено на процедурите за разкрасяване, използващи тази напитка. Не си...
Тагове: забавя стареенето, повече, естествено, консумацията, пълна, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Здравото сърце забавя стареенето на мозъка 09.08.2010, actualno.com Здравото сърце забавя процеса на стареене на мозъка, сочи проучване на американски изследователи от Бостънския университет, съобщи Би Би Си, цитирана от БТА. Те установили, че на здрави хора, чиито сърца не изпомпвали...
Тагове: би би си, забавя стареенето, мозъка, необходимото, като, количество, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Образованието забавя стареенето 11.05.2011, zdrave.log.bg
Хората, които завършват училище с по-нисък успех и квалификация, са предразположени да остаряват по-бързо, разкриха учени, цитирани от агенция Ройтерс.
Изследователи от Великобритания и САЩ са изследвали дължината на...
Тагове: забавя стареенето, според, части, което, души, образованието, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|