зеленият чай - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Великата китайска стена градена като пясъчен замък (Видео) 03.06.2009, actualno.com Инженери от Университета в Дърам, Великобритания, разкриха, че Великата китайска стена е била построена като замъците от пясък, които децата строят на плажа, съобщи в. "Дейли телеграф". Изследванията на британските...
Тагове: дейли телеграф, строителство, великобритания, експерти, децата, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Google може да създаде източник на възобновяема енергия 10.06.2009, lev.bg
Google Inc („Гугъл”) се приближава към целта да създаде възобновяем източник на енергия, по-евтин от въглищата, съобщи Бил Уейл, "зеленият цар" на компанията, който ръководи проекта, цитиран от Ройтерс.
САЩ трябва...
Тагове: изследвания, google, ройтерс, енергия, компанията, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Инвеститорската пасивност не спря свежата зеленина на БФБ 26.06.2009, expert.bg Зеленият цвят се завърна на Българската фондова борса. С изключение на BGREIT, който се понижи с 0,17% до 39,97 пункта, останалите индекси бележат макар и минимален ръст.
Шампион е BGTR 30, който се покачва с 0,62 на сто, следван...
Тагове: бфб, индекси, борса, акции, мира, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Каквато храна ядете, такова е и здравето ви 06.07.2009, actualno.com Здравето може да се определи според продуктите, които употребяваме в храната си, твърди съвременната диетология. Дори старата поговорка гласи в същия дух: "Кажи ми какво ядеш, да ти кажа какво е здравето ти". Ето няколко...
Тагове: поява на рак, зеленият чай, нашето, няколко, резултати, антиоксиданти, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nissan с хибридна версия на GT-R 23.12.2009, zar.bg
Nissan ще пусне хибридна версия на модела GT-R през 2012. Според Inside Line колата ще се задвижва от сегашния 3,8-литров V6 туинтурбо двигател, комбиниран с електродвигател, използван в концепцията Infiniti Essence.
Хибридният спортист ще...
Тагове: infiniti, между, според, 2012, през, двата, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зеленият чай укрепва костите 16.09.2009, vestnik24.com Консумацията на зелен чай, една от най-популярните напитки в източните страни, може да подобри състоянието на костите, стимулира растежа на костната тъкан, забавя нейния разпад и предотвратява остеопорозата, се казва...
Тагове: зелен чай, зеленият чай, food, journal, учени, разпад, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|