институт за космически изследвания - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
517,60 лв. е осигурителният доход за март 20.05.2009, lev.bg
Националният осигурителен институт обявява, че осигурителният доход за страната за март 2009 г. е 549,59 лева. Средномесечният осигурителен доход от страната за периода от 1 април 2008 г. до 31 март 2009 г. е 517,60 лева, посочват от...
Тагове: доход, националният, 2009, 2008, осигурителен доход, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рецесията в Испания се задълбочава 20.05.2009, lev.bg
Брутният вътрешен продукт на Испания се е свил през първото тримесечие на годината с 1,9 на сто в сравнение с четвъртото тримесечие на миналата година, а в годишно изражение спадът е 3 процента, предаде АФП, цитирайки...
Тагове: прогнози, прогнозира, медии, жени, продукт, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Нестле откри първото си научноизследователско звено в Япония 20.05.2009, expert.bg Днес Нестле откри първото си научноизследователско звено в Япония, насочено към фундаментални научни изследвания. Звеното, част от центъра на Нестле за наука и изследване в Швейцария, отваря врати в Токийския...
Тагове: изследвания, япония, швейцария, 1 юни, наука, здраве, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Първият китайски император е забранил будизма 20.05.2009, actualno.com Цин Шъхуан, първият император на обединен Китай, може да остане в историята не само с Великата китайска стена и теракотената армия, но и с опита да си да забрани будизма, съобщава "Чайна дейли", позовавайки се на...
Тагове: китайски император, цин шъхуан, чайна дейли, история, велика, документ, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Силата на мисълта 20.05.2009, actualno.com Редица изследвания от целия свят показват, че мисълта има невероятна сила. Положителните мисли могат да ви накарат да се почувствате по-добре, докато негативното мислене може да ви разболее реално, съобщи сп. "Ню...
Тагове: силата на мисълта, положителните мисли, ню сайънтист, негативно мислене, лекарство, поло, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Полезното козе мляко 20.05.2009, zdravno.com Обстойни изследвания показват, че козето мляко не съдържа определен вид белтък, който предизвиква алергии у децата. Не се образуват газове, обриви и гадене у по-чувствителните. ...
Тагове: козе мляко, изследвания, обриви, гадене, алергии, полезно, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В Бургас ще се проведат безплатни изследвания за хепатит 20.05.2009, vestnik24.com Утре, 19 май, от 10:00 до 12:00 ч. в Бургас ще се проведат безплатни, бързи и анонимни изследвания за хепатит. Подвижни лаборатории ще бъдат разположени пред Бургаски свободен университет и на площад "Тройката"....
Тагове: безплатни изследвания, хепатит, изследвания за хепатит, подвижни лаборатории, бургас, поло, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мексико навлезе в рецесия 21.05.2009, lev.bg Мексико официално навлезе в рецесия със силно впечатляващия спад от 8,2 на сто на брутния си вътрешен продукт (БВП) през първото тримесечие, което е второто на свиване на втората икономика в Латинска Америка, предаде...
Тагове: националният статистически институт, америка, икономика, жени, продукт, мексико, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Преглед на печата 22.05.2009, lev.bg "Тройната коалиция уреди с постове 25 свои човека", пише "Труд". Управляващите от БСП, НДСВ и ДПС успяха вчера да прокарат в парламента назначенията в няколко ключови комисии. Въпреки бойкота на опозицията, част от която...
Тагове: бсп, дпс, ндсв, нап, конкуренцията, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Три чаши чай дневно пазят сърцето от инфаркт 24.05.2009, actualno.com Изпиването на три-четири чаши чай дневно, които са равни на две чаши по 350 милилитра, намалява риска от инфаркт на миокарда със 70%, установи британската диетоложка д-р Кари Ръкстън, цитирана от в. "Дейли мейл" и в. "Дейли...
Тагове: чай, инфаркт, сърцето, инфаркт на миокарда, кари ръкстън, дейли телеграф, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|