|
|
|
|
|
|
|
|
|
кари ръкстън - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
Три чаши чай дневно пазят сърцето от инфаркт 24.05.2009, actualno.com Изпиването на три-четири чаши чай дневно, които са равни на две чаши по 350 милилитра, намалява риска от инфаркт на миокарда със 70%, установи британската диетоложка д-р Кари Ръкстън, цитирана от в. "Дейли мейл" и в. "Дейли...
Тагове: чай, инфаркт, сърцето, инфаркт на миокарда, кари ръкстън, дейли телеграф, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Чаят хидратира човешкия организъм като водата 17.06.2010, hapcheto.com/ Чаят хидратира организма ви също толкова добре, колкото и водата, посочи едно от най-новите проучвания.
Едно от последните британски изследвания опроверга митовете, че чая е диуретично средство. "Ако имате...
Тагове: човешкия организъм, кари ръкстън, толкова, водата, като, хидратира, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|