мляко - Новини

Влезте в своя профил
Регистрация на нов потребител
НАЧАЛО БИЗНЕС СПОРТ ПОЛИТИКА МЕДИИ ЗДРАВЕ АВТОМОБИЛИ ТЕХНОЛОГИИ КРИМИНАЛНИ ЛЮБОПИТНО
Връзки

мляко - Новини




Полезното козе мляко
20.05.2009, zdravno.com
Обстойни изследвания показват, че козето мляко не съдържа определен вид белтък, който предизвиква алергии у децата. Не се образуват газове, обриви и гадене у по-чувствителните. ...
Тагове: козе мляко, изследвания, обриви, гадене, алергии, полезно, коментари >>
-4

Франция и Германия искат промяна на условията в млечния сектор в ЕС
25.05.2009, investor.bg
Въпреки резервите на някои членки ЕС започна постепенно да увеличава квотите за производство на мляко, въведени през 1984 г., като е предвидено те да бъдат премахнати през 2015 г., което допринася за...
Тагове: производство, германия, франция, промяна, искат, коментари >>
0

Кулинарни изкушения за лятото: студени супи
27.05.2009, actualno.com
Студените супи освежават прекрасно през горещите дни. Те могат да се сервират като първо ястие, а когато са направени от плодове, могат да се поднесат и като десерт (както правят в Германия, Австрия и Унгария). Повечето...
Тагове: германия, зеленчуци, краставици, супа, плод, коментари >>
1

Фермери ще протестират пред аграрното министерство
02.06.2009, lev.bg
Пoреден протест на млекопроизводителите ще се проведе на 3 юни в столицата. Около 500 фермери ще се събрат от 12 часа пред Министерството на земеделието и храните. Млекопроизводителите обещаха, че протестът ще премине...
Тагове: министерството на земеделието и храните, стара загора, европа, жени, земеделие, коментари >>
-1

Фермери протестират пред земеделското министерство
03.06.2009, lev.bg
Около 30 фермери се събраха на протест на животновъдите пред Министерството на земеделието и храните. Те настояват да се пуснат държавните субсидии за литър качествено мляко, както и да се изплатят дължимите суми за...
Тагове: министерството на земеделието и храните, земеделското министерство, фермерите, норма, жени, коментари >>
0

Обезмасленото мляко понижава кръвното
04.06.2009, actualno.com
Учени от Университета на Вагенинген в Холандия установиха, че обезмасленото прясно мляко и нискомаслените кисели млека пазят хората в средна възраст от повишено кръвно налягане, съобщи в. "Дейли телеграф". Изпиването...
Тагове: дейли телеграф, учени, възраст, холандия, учен, коментари >>
0

Кръвното налягане се понижава от обезмаслено мляко
04.06.2009, zdravno.com
Изпиването на една чаша нискомаслено мляко дневно намалява риска от повишено кръвно налягане с една трета....
Тагове: кръвно налягане, кръвно, мляко, чаша, една, коментари >>
0

Продукти водещи до отказването от цигарите
08.06.2009, zdravno.com
Консумацията на мляко се счита, че предизвиква неприятен вкус при изпушването на една...
Тагове: цигарите, продукт, мляко, една, вкус, коментари >>
0

Шоколадовото мляко възстановява мускулите
09.06.2009, vestnik24.com
Шоколадовото мляко с ниска масленост помага на спортистите по-бързо да възстановят формата си след тежки тренировки и поддържа мускулатурата, твърдят физиолози от Университета Джеймс Медисън, цитирани от ИТАР-ТАСС....
Тагове: шоколадовото мляко, възстановява мускулите, мускулите, ниска масленост, спортистите , тренировки , коментари >>
0

Професиите, предразполагащи към напълняване
15.06.2009, actualno.com
Замисляли ли сте се хората от кои професии най-често страдат от наднормено тегло? На първо място в "черния списък" са готвачите и сладкарите, а на второ... счетоводителите. Поне това показва списъкът, публикуван от...
Тагове: наднормено тегло, енергия, храни, чай, тялото, коментари >>
0

Наградиха стопани на елитни овце на форум в Плевен
15.06.2009, expert.bg
Министърът на земеделието и храните Валери Цветанов награди днес в Плевен стопаните на 14 елитни животни, отличени на изложението, проведено в рамките на Националната научно-приложна сесия "Плевенска черноглава овца...
Тагове: министерството на земеделието и храните, животновъди, плевен, млади, животни, коментари >>
-6

Защитното действие на чая отслабва при добавяне на мляко
18.06.2009, zdravno.com
Експерименти с доброволци показали, че черният чай значително подобрява способността на артерите за релаксация и разширение, но при добавяне на мляко този ефект изчезва. Изследванията, проведени на аортите и клетките...
Тагове: кръвоносните съдове, чай, жени, експеримент, мляко, коментари >>
0

Есенната депресия води до язва и гастрит
18.06.2009, zdravno.com
Учени установили,че ъгата може да се лекува с помощта на морски продукти, месо, черен дроб и мляко. В тях се съдържа витамин В12, след получаването на който организмът започва да изработва аминокиселина, която...
Тагове: учени, лекува, гастрит, рали, учен, коментари >>
-1

ЕС се готви за лидер в развитието на „интернет на предметите“
19.06.2009, investor.bg
В бъдеще не само компютри и телефони ще са свързани с мрежата, но и предмети като кофички за кисело мляко или опаковки за...
Тагове: компютри, мрежата, лидер, лекарства, опаковки, коментари >>
0

Перфектно тяло
19.06.2009, zdravno.com
Диетолозите съветват! - Яжте високопроетинови храни – риба, пилешко, млечни продукти с ниска масленост, боб, леща, три пъти дневно. - Хапнете десерт в края на обяда или вечерята и не си позволявайте нищо сладко през...
Тагове: ниска масленост, храни, апетита, поло, жени, коментари >>
0



Страници: 123456789101112131415
Най-популярни днес:
Волейболистите загубиха с 0:3 от Аржентина на старта на Световната лига
Българските волейболисти загубиха с 0:3 (16:25, 18:25, 21:25) от...

Барселона спечели Купата на Краля
Барселона спечели Купата на Краля, след като във...

Плажовете на Дюни, Слънчев бряг, Поморие, Созопол, Елените и Свети Влас - със Син флаг
12 морски плажа у нас и едно яхтено пристанище...

Роден във Франция защитник ще играе за България
Роденият във Франция защитник Артур Шарлети ще играе...

Съдия и футболист бяха арестувани за "черно тото" в Азия
Специално създаденото звено за борба срещу...

Топ оферти
НОВО !!! Състезателна кола за абитуриентския бал
Форум за Имоти! Намерете отговорите на въпросите си!
Най-доброто място за живеене в София - достъпен лукс!
Тагове
пазара на мляко производители на кисело мля дрехи от мляко ФЕСТИВАЛ НА КИСЕЛОТО МЛЯКО Продажби кисело мляко елена мляко наредба директна продажба м 16 марки кисело мляко бойко борисов яко мляко истината за бг мляко квотите си за мляко растителни мазнини кисело м кисело мляко технология прясно мляко на дете технология на киселото мляк кисело мляко бдс планинско мляко верея мляко Стандартът БДС за кисело мл яко мляко реклама какво значи да си умен причини за корупция v unss google vesti bg колата на владимир арабаджи ТОНИКА ГОГО ирландски албена брънзова животни насилие консолидираната печалба alfaom медицина криза за вода и храна www.margo.polo.tower пенсионните фондове загуба хамстери игри длъжници кат хора ремонт на една малкият купа
Партньори
Учебни материали
Добрич
Книги втора употреба



За контакти
За реклама