|
|
|
пият - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
1/4 от британците пият опасни количества алкохол 20.05.2009, vestnik24.com Близо една четвърт от британците пият опасно много, а стотици хиляди са приемани в болница заради свързани с алкохола причини, показват официални данни, цитирани от Ройтерс....
Тагове: алкохол, британците, ройтерс, коли, опасни, пият, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Алкохолът и наркотиците при тийнейджърите – както при татковците 19.06.2009, vestnik24.com Тийнейджърите, които живеят с бащи алкохолици или дори такива, които пият умерено, много вероятно са употребявали наркотици или самите те са пийвали през последната година, според най-ново американско изследване,...
Тагове: наркотици, изследване, тийн, бащи, много, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗА ШОКОЛАДА!!! 03.07.2009, zdravno.com от Американската асоциация на диетолозите твърдят, че съдържащите се в шоколада минерали и антиоксиданти предпазват от някои болести.
Много кардиолози съветват тези, които наистина се грижат за здравето си, да не пият...
Тагове: шоколад, пият, антиоксиданти, кафе, болести, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Няколко чашки алкохол намаляват риска от деменция 13.07.2009, actualno.com За възрастни хора, които пият умерени количества алкохол, има по-малък риск от деменция, показва американско изследване, цитирано от Би Би Си. Екипът на д-р Кейсий Синк от университета "Уейк форест" установи, че...
Тагове: би би си, пият, повече, няколко, възрастни, риска, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бирата заздравява костите 13.08.2009, actualno.com По-здрави кости имат онези жени, които редовно пият бира. Освен това, по този начин те са изложени и на по-малък риск от заболяване от остеопороза, пише в. "Дейли телеграф", позовавайки се на резултатите от изследване на...
Тагове: дейли телеграф, този, бирата, испански, кости, специалисти, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жените и бирата 18.08.2009, zdravno.com Испански специалисти са изследвали как бирата влияе на жената.
По-здрави кости имат онези жени, които редовно пият бира. Освен това, по този начин те са изложени и на по-малък риск от заболяване от остеопороза, пише в....
Тагове: дейли телеграф, влияе, този, бирата, остеопороза, испански, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Воденето на здравословен живот предотвратява рак на гърдата 01.09.2009, vestnik24.com Близо 40% от регистрираните в САЩ случаи на рак на гърдата могат да бъдат избегнати, ако жените поддържат здравословно тегло, пият малко алкохол и правят повече упражнения, предаде...
Тагове: рак на гърдата, случаи, здравословен, малко, сащ, алкохол, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 мита за мъжкото здраве и психика 02.09.2009, zdrave.bg Темата за мъжкото здраве и всичко свързано с него винаги е била по-малко застъпвана отколкото тази за женския пол. Това, разбира се, има своето логично обяснение, което сякаш най-лесно може да бъде дадено, ако бъдат...
Тагове: говорят, мита, друга, основи, може, заблуди, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|