|
|
|
раковите - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Каквато храна ядете, такова е и здравето ви 06.07.2009, actualno.com Здравето може да се определи според продуктите, които употребяваме в храната си, твърди съвременната диетология. Дори старата поговорка гласи в същия дух: "Кажи ми какво ядеш, да ти кажа какво е здравето ти". Ето няколко...
Тагове: поява на рак, зеленият чай, нашето, няколко, резултати, антиоксиданти, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Най-полезните храни 12.07.2009, actualno.com Сп. "Форбс" публикува класация на най-полезните за човешкото здраве храни, независимо от страната, от която произхождат, кулинарните традиции или лечебните диети, съобщи РИА "Новости".
Към тях спадат ягодите, ядките и...
Тагове: форбс, всички, независимо, виагра, диети, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Списание “Forbes” публикува класация на най-полезните за човешкото здраве храни 13.07.2009, zdravno.com Към тези храни спадат ягодите, орехите и бобовите, влизащи в менюто на всички дълголетници, отбелязва РИА “Новости”. А сокът от нар, съдействащ за понижаване на кръвното налягане и борбата с раковите клетки, е...
Тагове: популярни, редица, всички, раковите, класация, орехите, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Според ново изследване имунната система "пази" раковите клетки 03.08.2009, vestnik24.com Човешката имунна система засича ракови клетки още в първите дни при формирането на злокачествен тумор, но не за да ги атакува, а точно обратното, за да ги пази, сочи проучване, публикувано в специализираното издание ...
Тагове: система, journal, раковите, пази, точно, издание, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Краят на бича рак идва? 14.08.2009, actualno.com Ракът може да бъде победен благодарение на пробива на американски учени. Специалистите са открили съединение, което унищожава смъртоносните стволови клетки, управляващи растежа на туморите, пише в. "Мирър",...
Тагове: стволови клетки, раковите, химиотерапия, учените, унищожава, като, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Млечните продукти са по-полезни от млякото 07.12.2009, actualno.com Такова е мнението на японски учени, открили в киселото мляко антиканцерогенни вещества, които предпазват организма и най-вече червата от онкологични заболявания.Изследванията, проведени в университета на Калифорния...
Тагове: японски учени, първо място, онкологични заболявания, съдържание, смятат, бактерии, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зехтинът предпазва от рак на гърдата 06.01.2010, actualno.com В зехтина се съдържат две химични съединения, които са в състояние да спрат растежа на раковите клетки, показват резултатите от изследването на група специалисти от университета на Гранада, Испания. Според тях...
Тагове: рак на гърдата, раковите, университета, клетки, испания, показват, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зехтина ще ви предпази от рак на гърдата 07.01.2010, zdravno.com
В него се съдържат две химични съединения, които са в състояние да спрат растежа на раковите клетки, показват резултатите от изследването на група специалисти от университета на Гранада, Испания. Според тях...
Тагове: рак на гърдата, испания, университета, раковите, клетки, блокират, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Грил, захароза и неправилно съхранени плодове и ядки водят до рак 09.02.2010, zdrave.log.bg
Рискът за възникване на ракови процеси може значително да бъде намален при положителна промяна в хранителното поведение, сочи статистика на Министерството на здравеопазването. Счита се, че средно при 32-35% от случаите...
Тагове: рак на гърдата, министерството на здравеопазването, раковите, средно, здравеопазването, положителна, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|