чаши - Новини

Влезте в своя профил
Регистрация на нов потребител
НАЧАЛО БИЗНЕС СПОРТ ПОЛИТИКА МЕДИИ ЗДРАВЕ АВТОМОБИЛИ ТЕХНОЛОГИИ КРИМИНАЛНИ ЛЮБОПИТНО
Връзки

чаши - Новини




Три чаши чай дневно пазят сърцето от инфаркт
24.05.2009, actualno.com
Изпиването на три-четири чаши чай дневно, които са равни на две чаши по 350 милилитра, намалява риска от инфаркт на миокарда със 70%, установи британската диетоложка д-р Кари Ръкстън, цитирана от в. "Дейли мейл" и в. "Дейли...
Тагове: чай, инфаркт, сърцето, инфаркт на миокарда, кари ръкстън, дейли телеграф, коментари >>
-8

Бързото пиене на алкохол причинява промени в човешки мозъчни клетки
19.06.2009, zdravno.com
Предишни изследвания върху това как алкохола се отразява на мозъка са правени само върху животни. Само шест минути след консумация на алкохол в размер на еквивалентна на три чаши бира или две чаши вино, което води до...
Тагове: учени, изследвания, алкохол, германия, вино, коментари >>
1

Заместете диетата с напитки
19.06.2009, zdravno.com
Зеленчуковите сокове  -  вълшебната  формула за избавяне от излишните килограми. Съдържат голямо количество калий и витамин С, много минерални вещества и извеждат шлаките от организма. Първо си купете...
Тагове: организма, диета, кали, домат, защита, коментари >>
0

Берлин предлага туристически програми за всеки джоб
24.06.2009, expert.bg
Посетителите на германската столица през лятото имат богат избор как да разпределят средствата, които са заделили за ваканцията си, информира ДПА. Туристите могат да избират между двудневна програма, включваща...
Тагове: избор, берлин, долара, столица, вино, коментари >>
0

Вино, зеленчуци и малко месо - тайната на дълголетието
26.06.2009, actualno.com
Екипът на проф. Димитриос Трихопулос от Харвардския институт по обществено здравеопазване стигна до извода, че изпиването на една-две чаши вино дневно, изяждането на големи количества плодове, зеленчуци, ядки и зехтин...
Тагове: големи количества, дейли телеграф, зеленчуци, здравеопазване, вино, коментари >>
1

Бикини диета
01.07.2009, actualno.com
С бикини диетата може да отслабнете с поне 4 килограми за 3 седмици. Ежедневно ще приемате около 1000 калории, а менюто е балансирано и разнообразно. Препоръчително е по време на диетата да изпивате по 6 чаши вода на ден с...
Тагове: една, няколко, трябва, чаша, зелен, капки, коментари >>
0

Каквато храна ядете, такова е и здравето ви
06.07.2009, actualno.com
Здравето може да се определи според продуктите, които употребяваме в храната си, твърди съвременната диетология. Дори старата поговорка гласи в същия дух: "Кажи ми какво ядеш, да ти кажа какво е здравето ти". Ето няколко...
Тагове: поява на рак, зеленият чай, нашето, няколко, резултати, антиоксиданти, коментари >>
-1

Една чаша бира на ден значително повишава нивото на добрия холестерол
09.07.2009, zdravno.com
Това от своя страна прави умерената консумация на пиво особено важна за намаляване риска от исхемична болест на сърцето и други сърдечни заболявания. За намаляване нивата на лошия холестерол спомагат и съдържащите се...
Тагове: страна, чаша, една, намаляване, риска, холестерол, коментари >>
0

Пет чаши кафе срещу Алцхаймер
12.07.2009, vestnik24.com
Кафето може да бъде от полза и при терапията срещу деменция. Най-вероятно кафявата напитка би могла да предпази от Алцхаймер. Това сочат резултатите на американски учени от извършените до момента експерименти с...
Тагове: алцхаймер, мишки, полза, напитка, кафето, коментари >>
0

Кафе срещу Алцхаймер
13.07.2009, zdravno.com
Най-вероятно кафявата напитка би могла да предпази от Алцхаймер. Това сочат резултатите на американски учени от извършените до момента експерименти с мишки. За да приема същото количество кафе според телесното си...
Тагове: човек, мишки, алцхаймер, експерименти, според, като, коментари >>
-3

Как да се избавим от прекаленото изпотяване
23.07.2009, zdrave.bg
За какви проблеми сигнализира току-що облечената тениска, която след един час може да бъде буквално изцедена? Чрез потните жлези всеки ден ние се разделяме с около 3 чаши течност, жителите на тропиците с до 4 литра,...
Тагове: един час, важен, различни, един, състояние, нормално, коментари >>
0

Големите дози зелен чай могат да предизвикат заболявания на черния дроб и бъбреците
24.07.2009, zdrave.bg
Зеленият чай се смята за полезна напитка, притежаваща много профилактични и дори лечебни ефекти. Изследователи от Държавния университет в щата Ню Джърси обаче подчертават, че това се отнася само за умерената употреба...
Тагове: зеленият чай, зелен, консумиране, полезна, джърси, всеки, коментари >>
-3

Прекаленото изпотяване - как да се преборим с него
13.08.2009, zdravno.com
За какви проблеми сигнализира току-що облечената тениска, която след един час може да бъде буквално изцедена? Чрез потните жлези всеки ден ние се разделяме с около 3 чаши течност, жителите на тропиците с до 4 литра,...
Тагове: един час, всеки ден, нормално, жлези, течност, изпотяване, коментари >>
0

Партито на годината събра елита
23.12.2009, slava.bg
Над 300 гости от средите на бизнеса, модата, музиката и спорта се събраха снощи в Син Сити, по повод Партито на годината на парти център №1 в България. Символичен домакин на звездното събитие беше Луи Рьодерер –...
Тагове: георги иванов-гонзо, на годината, в българия, спорта, гости, валентин, коментари >>
3

Чай срещу кошмарите
15.09.2009, actualno.com
Японски учени са установили, че пиенето на зелен или черен чай може да намали вероятността от кошмарни сънища. Новото изследване показва, че тези, които пият по една или повече чаши чай...
Тагове: японски учени, учени, новото, черен, може, зелен, коментари >>
0



Страници: 12345678910111213
Най-популярни днес:
Любо: Това не е всичко! Можем още
Селекционерът на България Любослав Пенев не спести...

Мненията в отбора след сладкия успех
Футболистите на националния тим изразиха радостта...

24 години по-късно: Дежавю в Амстердам
Само няколко часа по-рано гледахме кадрите от 1988...

Холандците не знаеха къде е България
"Някои не знаеха досега къде се намира България",...

Англия победи в дебюта на Ходжсън
Англия постигна първа победа като гост на Норвегия...

Топ оферти
Форум за Имоти! Намерете отговорите на въпросите си!
Най-доброто място за живеене в София - достъпен лукс!
НОВО !!! Състезателна кола за абитуриентския бал
Тагове
арт чаши в Пловдив дизайн на чаши от счупени чаши производство на чаши вино в чаши чаши за вино wmf м-тел продажба на чаши .spetema ЧАШИ чаши гърция Три чаши чай от Грег Мортен юла.com чаши макдоналдс - чаши чаши вино 6 чаши от макдоналдс чаши в макдоналдс макдоналдс чаши счупени чаши чаши за кафе и чай чаши макдоналдс ЧАШИ ШРЕК ОТ МАКДОНАЛДС огън вятър вода КОЛЕДНИ ЯСТИЯ ПОСТНИ pics vbox bg top студенти в шотландия прокурор Колев падане на эабраната эа рибо ермитаж потири кисела бамя equest парламентарна комисия за ГМ cici ogromni вестник Стандарт собственос алексей петров е циничен оператора христо тотев IGRI S АДЖЕ малка трябва да мартин димитров южен поток турция
Партньори
Учебни материали
Добрич
Книги втора употреба



За контакти
За реклама