шведски институт - Новини
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сексапилът невинаги се “улавя” с поглед 08.01.2010, zdrave.bg Мнозина смятат, че основните прояви на сексуалността са външните качества на противоположния пол, като фигура, лице, очи. Още от древността обаче е известно, че гласът и мирисът на евентуалния партньор могат да...
Тагове: противоположния пол, основните, древността, смятат, като, един, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Консумацията на риба предпазва от психични разстройства 15.07.2010, actualno.com Жените, в менюто на които по няколко пъти на седмица има риба, са по-малко предразположени към психични разстройства от тези, които не я консумират. Това показват резултатите от изследване на шведски учени от...
Тагове: учени, предпазва, институт, консумацията, шведски, консумират, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Риба срещу психични разтройства при жените 20.07.2010, zdrave.log.bg
Жените, които по няколко пъти на седмица ядат риба, са по-малко предразположени към психични разстройства от тези, които не я консумират. Това показват резултатите от изследване на шведски учени от Каролинския...
Тагове: учени, няколко, години, показват, консумират, шведски, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рибата предпазва от психични разтройства 21.10.2010, zdravno.com
Сподели във Facebook
Направено е изследване от шведски учени от Каролинският институт, и е установено, че консумацията на риба и рибни продукти от жените, по няколко пъти в седмицата, ги предпазва от психоза. Веществата,...
Тагове: учени, предпазва, омега, този, институт, консумацията, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сексапилът не винаги се вижда 10.01.2011, actualno.com Мнозина смятат, че основните прояви на сексуалността са външните качества на противоположния пол, като фигура, лице, очи. Още от древността обаче е известно, че гласът и мирисът на евентуалния партньор могат да...
Тагове: противоположния пол, основните, учени, древността, смятат, като, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Височината на корема показва риска от сърдечни заболявания 17.01.2011, zdrave.log.bg
Височината на корема, измерена на човек в легнало положение, може да определи риска от възникването на сърдечно-съдови заболявания, съобщиха агенциите ИТАР-ТАСС и БГНЕС.
Според шведски учени от Университета в Упсала...
Тагове: за мъжете, този, телесна, може, измерване, височина, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Индия е най-големият вносител на оръжие 14.03.2011, lev.bg Индия, която е на път да се превърне в световна сила, бележи нов етап - тя вече е най-големият вносител на оръжие в света. Шведски мозъчен тръст, който следи световните продажби на оръжия, обяви, че по оръжеен внос Индия е...
Тагове: асошиейтед прес, плановете, сили, 2010, най-големият, етап, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Една трета от произведената в света храна бива похабена 12.05.2011, expert.bg Всяка години близо една трета от произведената в света храна за консумация от хора - около 1,3 милиарда тона - бива загубена или похабена, съобщи днес Световната организация по прехрана и земеделие (ФАО), предадоха ДПА и...
Тагове: еднакви, институт, шведски, световната, милиона, страни, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кафе срещу рак на гърдата 13.05.2011, zdrave.log.bg
Пиенето на кафе намалява риска от рак на гърдата, установиха шведски учени.
Жените, които редовно пият кафе, е много по-малко вероятно да развият отрицателен естроген-рецептор рак на гърдата, особено ако пият по пет и...
Тагове: рак на гърдата, на кафе, институт, намалява, риска, остава, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прекаляването със сладкото увеличава риска от рак на матката 31.08.2011, zdrave.log.bg
Прекаленото консумиране на сладко увеличава с 33% риска от развитие на рак на матката, твърдят шведски учени.
Експерти от научно-изследователския институт Каролинска в Стокхолм, Швеци,я предупредиха жените от...
Тагове: всеки ден, учени, развитие, стокхолм, консумиране, риска, коментари >> |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|