|
|
|
|
Меган Фокс иска съвсем да ни побърка
|
|
|
|
|
|
|
|
ОЩЕ НОВИНИ В КАТЕГОРИЯТА:
|
Кръвното налягане се понижава от обезмаслено мляко Изпиването на една чаша нискомаслено мляко дневно намалява риска от повишено кръвно налягане с една трета. ... Тагове: кръвно налягане, кръвно, мляко, чаша, една, обезмаслено, нискомаслено, риска, намалява, налягане,
|
|
|
|
|
|
|
Фолиевата киселина намалява с 20% риска от инсулт Редовната употреба на фолиева киселина е способна да намали с 1/5 риска от инсулт. Обзорът, напечатан в списание The Lancet, дава подробна информация ... Тагове: фолиева киселина, производство, киселина, продукт, информация, списание, употреба, данни, хранителни продукти, продукти, витамин, този, риска, намалява, хранителни, групата, други,
|
|
|
|
|
|
|
Високото кръвно е причиненно от вирус Американски изследователи твърдят, че широко разпространен вирус може да е основна причина за високото кръвно налягане.... Тагове: изследователи, кръвно, вирус, причина, широко, високото, може,
|
|
|
|
|
|
|
Колкото по-малко козметика по лицето, толкова по-добре Топлите дни са добър повод да създадем ред в нашата козметика и да си купим нови средства, подходящи за грижите за кожата през лятото.
Забравете за се... Тагове: козметика, кожата, слънцето, сенки, лято, колко, усещане, лице, нови, трябва, зимен, пудра, през, толкова, замени, желания, трябва да,
|
|
|
|
|
|
|
Учени разработват лекарства, които карат хората да спортуват Американски учени разработват лекарства, които насърчават страдащите от затлъстяване с желание да извършват физически упражнения, съобщиха в. "Дейли т... Тагове: дейли телеграф, дейли мейл, учени, упражнения, спорт, учен, жени, тлъст, маса, харвард, живот, желание, естествено, институт, заседнал, затлъстяване,
|
|
|
|
|
|
|
Обезмасленото мляко понижава кръвното Учени от Университета на Вагенинген в Холандия установиха, че обезмасленото прясно мляко и нискомаслените кисели млека пазят хората в средна възраст о... Тагове: дейли телеграф, учени, възраст, холандия, учен, университет, кръвно, мляко, кръвно налягане, чаша, една, нискомаслено, риска, намалява, университета, налягане,
|
|
|
|
|
|
|
Нездравословната храна води до пристрастяване Данните от ново проучване потвърждават нещо, което много хора отдавна подозират - нездравословната храна води до пристрастяване, съобщи сайтът news.co... Тагове: австралия, хора, проучване, рали, университет, пристрастяване, много, ново, води, месеца, университета, което, възможност, южна,
|
|
|
|
|
|
|
8 неочаквани причини, които ни карат да пълнеем Незначителни на пръв поглед фактори на средата, която ни заобикаля, могат да отключат преяждането.
Всеки човек често попада в една от следните ситуац... Тагове: пълнеем, бика, човек, пакет, една, като, често, сили, вече, ситуации, просто, голям, фактори, пръв,
|
|
|
|
|
|
|
Има пряка връзка между газираните напитки и диабета Употребата на сладки газирани напитки и бедната на микроелементи диета е пряко свързана с появата и развитието на захарен диабет.
След анализ на резул... Тагове: изследвания, диета, политика, тлъст, връзка, университет, анализ, напитки, сладки, доктор, между, намаляване, научно, този, kelly, изучаване, захарен, микроелементи, пряко, прави,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|