|
|
|
|
Зеленият чай прогонва мрачните мисли
|
21.12.2009, actualno.com, Японски учени са открили, че възрастните мъже и жени, които пият по няколко чаши зелен чай дневно, са по-малко застрашени от мрачни мисли.
Изследването, публикувано в American Journal of ... Тагове: мъже и жени, зелен чай, зеленият чай, японски учени, учени, зелен, journal, чаши, няколко, чай, мъже, застрашени, пият, мисли
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПУБЛИКУВАЙТЕ КОМЕНТАР
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ОЩЕ НОВИНИ В КАТЕГОРИЯТА:
|
Теодора се закачи за Джордан Теодора бе на участие заедно с колегата си Джордан в столичния клуб „Версай”. Точно, когато дошъл редът на примата на DIAPASON RE... Тагове: един, този, столичния, точно, друг, инцидент, певицата, клуб, момент, участие, теодора,
|
|
|
|
|
|
|
Глобалното затопляне набира скорост Дългосрочното повишаване на температурите, предизвикано от увеличаването на количеството на парниковите газове, може да е по-сериозно, отколкото предв... Тагове: глобалното затопляне, през, може, газове, декември, скорост, учени, изследване, китайски,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|