„Пепси“ изрита одиозния Тото заради ревливия насилник Тити Папазов

0

В своя позиция от „Куадрант Бевъриджис“ АД – официалната бутилираща компания на продуктите на „Пепси“ за България, съобщават, че са предприели всички мерки за прекратяване на сътрудничеството с певеца и одиозен влогър Йонислав Йотов – Тото.

На 1 август стана известно, че снимки на Тото са свалени от рекламни позиции в сайта на „Пепси България“, чието рекламно лице е той.

Това бе предшествено от популяризиране на негово предаване от март с гост баскетболният треньор – нревливия насилник Тити Папазов, в което Папазов разказва как е остригал косата на приятелката си заради изневяра, а Йотов реагира на простотията му с бурен смях.

Поводът за акцента върху изказването на Папазов е случаят от Стара Загора, в който момиче бе обезобразено с макетен нож от 26-годишен мъж.

Вечерта на 1 август Йотов се извини за липсата на критична реакция и обясни, че е премахнал клиповете. Днес от „Пепси България“ пишат, че заявяват ясна позиция против насилието.

„Считаме, че действията ни трябва да се извършват при зачитане на човешкото достойнство и физическата безопасност. „Куадрант Бевъриджис“ се ангажира да подкрепя общество, основано на взаимно уважение и съпричастност, без злоупотреби, дискриминация или насилие. Ние няма да предоставяме трибуна на поведение, което не показва толерантност или насърчава тормоза и насилието“, пишат от компанията.

Други партньори на Йотов също реагираха на поведението му. Във „Фейсбук“ от велинградския хотел „Арте“ съобщиха, че отменят запис на подкаста му там, предвиден за 26 август.

Оставете отговор

Вашият e-mail няма да се показва.